مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-13اقتصادي

بانک ها 1460 کارخانه را به تعطیلی کشانده اند +جزییات


مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: در شرایطی که ما در جنگ اقتصادی هستیم ، قابل قبول نیست در سالی که جهش تولید نام گذاری شده، تعداد 1460 کارخانه توسط بانک های کشور تعطیل شوند.

- سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: اگر ما در بخش تولید بتوانیم موانع را برطرف کنیم، می توانیم نیاز های کشور را تأمین کنیم مشکلات عمده اقتصادی ما نیز حل خواهد شد، که البته این مهم اتفاق نخواهد افتاد مگر با یک عزم ملی و خواست همگانی، از مسئولان گرفته تا مردم.

رعیتی فرد در ادامه افزود: متاسفانه تحریم های دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی باعث شده تا رونق اقتصادی کمی کمرنگ بشود که البته باید گفت که این تحریم ها از همان ابتدای انقلاب آغاز شده و ادامه خواهد داشت چون دشمنان ما با اسلام و دین ما مشکل دارند و نمیتوانند پیشرفت جوانان انقلابی را ببینند و میخواهند همه کشورها مستعمره آنها باشند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به نام گذازی سال 99 توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید گفت: در شرایطی که ما در جنگ اقتصادی هستیم و چند سالی هم هست که مقام معظم رهبری در ابتدای سال نو، عناوین متعددی برای رونق تولید و حمایت از کار و دسترنج کارگر و کارفرمای ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها 1460 کارخانه را به تعطیلی کشانده اند +جزییات

بانک ها 1460 کارخانه را به تعطیلی کشانده اند +جزییات