مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-13سياسي

سرنوشت شوم مهمانان یک عروسی ...


یادتون هست وقتی بچه بودیم می گفتین انشالله عروسیتون، حالا عروسیمونه تشریف بیارین ، همین یک جمله روی کارتِ دعوت، شور و احساس یک فامیل را تحریک می کند و عمه و خاله و عمو و دایی و بچه هاشان و کلی فامیل دور راه می افتند تا یک عروسی پرشور برگزار کنند.

- ایسنا/کرمانشاه "یادتون هست وقتی بچه بودیم می گفتین انشالله عروسیتون، حالا عروسیمونه تشریف بیارین"، همین یک جمله روی کارتِ دعوت، شور و احساس یک فامیل را تحریک می کند و عمه و خاله و عمو و دایی و بچه هاشان و کلی فامیل دور راه می افتند تا یک عروسی پرشور برگزار کنند.

همه با کارت دعوت می آیند، اما این وسط یک مهمان ناخوانده هست که همینطور سرش را پایین انداخته و دعوت نشده، همراه مهمانان وارد سالن عروسی می شود.

این مهمان ناخوانده که از وجود این همه میزبان به شعف آمده، هر جای سالن که دلش بخواهد می رود و با هرکس که دوست داشته باشد سر یک میز می نشیند و تا آخرین ساعات پایانی شب دست در دست مهمانان به رقص و پایکوبی می پردازد! با پایان گرفتن عروسی و راهی شدن عروس و داماد به خانه بخت، همه به خانه هایشان برمی گردند و این مهمان ناخوانده هم همراهشان به خانه می رود! آثار هم خانه شدن با این مهمان ناخوانده، چند روز بعد خود را نشان می دهد و همه چیز با کمی تب، عطسه و یا سرفه شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت شوم مهمانان یک عروسی ...

سرنوشت شوم مهمانان یک عروسی ...