مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-13بين الملل

درخواست برای اعزام هیات پزشکی بین المللی به زندان های رژیم صهیونیستی


هیات امور اسرا و آزادگان فلسطین خواستار اعزام یک هیات پزشکی بین المللی به زندان های رژیم صهیونیستی به منظور پیگیری اوضاع اسرای فلسطینی در سایه شیوع ویروس کرونا شد.

- هیات امور اسرا و آزادگان فلسطین خواستار اعزام یک هیات پزشکی بین المللی به زندان های رژیم صهیونیستی به منظور پیگیری اوضاع اسرای فلسطینی در سایه شیوع ویروس کرونا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالناصر فروانه، رییس بخش مطالعات و مستندسازی هیات امور اسرا روز یکشنبه در بیانیه ای مطبوعاتی تمامی طرف های ذی ربط در امور اسرا و حقوق بشر در فلسطین را به استفاده از ابزارها و اهرم های فشار بر رژیم صهیونیستی به منظور حمایت از اسرای فلسطینی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و بهداشتی جهت حفظ سلامت آنان در پی شیوع ویروس کرونا در زندان های صهیونیستی فراخواند.

وی تاکید کرد که اعزام یک تیم پزشکی بین المللی بی طرف به زندان های رژیم صهیونیستی نیازی فوری و ضروری است و باید حمایت لازم از اسرای فلسطینی به عمل آید و اقداماتی جدی و سازنده در این راستا صورت گیرد و این مسئولیت همه طرف ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، فروانه افزود که ویروس کرونا به داخل زندان های رژیم صهیونیستی هم نفوذ کرده و ابتلای کمال ابو وعر ، اسیر فلسطینی در زندان های این رژیم تایید شده است و همین مساله ترس و نگرانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای اعزام هیات پزشکی بین المللی به زندان های رژیم صهیونیستی

درخواست برای اعزام هیات پزشکی بین المللی به زندان های رژیم صهیونیستی