مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-13اقتصادي

عینک آفتابی به یک کالای لوکس تبدیل شده است؟


رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک با بیان اینکه عمده فریم و عدسی عینک طبی و عینک های آفتابی وارداتی است، از کاهش تقاضای عینک آفتابی در سال های اخیر خبر داد و گفت که با توجه به ممنوعیت واردات عینک آفتابی از حدود دو سال پیش عمده کالاهای این بخش به صورت .

- رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک با بیان اینکه عمده فریم و عدسی عینک طبی و عینک های آفتابی وارداتی است، از کاهش تقاضای عینک آفتابی در سال های اخیر خبر داد و گفت که با توجه به ممنوعیت واردات عینک آفتابی از حدود دو سال پیش عمده کالاهای این بخش به صورت غیرقانونی به کشور وارد می شود.

حمید ثابت قدم در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه عمده کالاهای این بخش وارداتی است، گفت: برای مثال فرم های عینکهای طبی و آفتابی و اکثر عدسی ها از طریق واردات تأمین می شود و فقط عدسی های سفارش این نسخه در کشور تولید می شود که سه یا چهار لابراتوار در این زمینه در حد پایین تولید می کنند.

وی با بیان اینکه در زمینه عینک تولید انبوه در ایران وجود ندارد، فرانسه، آلمان، ایتالیا، چین و کره را مبادی اصلی واردات فریم و عدسی عینک اعلام کرد.

ثابت قدم با اشاره به دشواری هایی که در زمینه ثبت سفارش و افزایش قیمت ارز برای واردات کالاها وجود دارد، اظهار کرد: عینک و کالاهای مربوط به آن جزو تجهیزات پزشکی محسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عینک آفتابی به یک کالای لوکس تبدیل شده است؟

عینک آفتابی به یک کالای لوکس تبدیل شده است؟