مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-13پزشكي

استفاده از ظرفیت نخبگان و شیوه های نوین برای درمان اعتیاد


استاندار گیلان استفاده از شیوه های نوین برای درمان اعتیاد و توجه به سلامت جسمانی و روانی بیماران را مورد تأکید قرار داد و گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط با مقوله اعتیاد و مبارزه مواد مخدر در گیلان؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری، اعتیاد به مواد مخدر را به عنوان یک تهدید خواند و اظهار کرد: مواد مخدر امروزه مهمترین مسئله اجتماعی در ایران و جهان محسوب می شود که اعتیاد ریشه در عوامل فردی، شخصیتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد.

وی با اشاره به موقعیت ژئوپلیتیکی ایران و قرار گرفتن در شاهراه اصلی ترانزیت مواد مخدر گفت: این امر موجب شده کشورمان در معرض خطر قرار گیرد و لازم است به این مسئله توجه شود.

استاندار گیلان با اشاره به شهدای بسیاری که در مسیر مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده اند، افزود: بسیاری از سازمان های جهانی، از جمهوری ایران اسلامی به سبب تلاش های ارزنده در مسیر مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرده اند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اقدامات مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان در سطوح خرد و کلان در حال اجراست، گفت: ازدیاد پرونده های مربوط به اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در محاکم قضایی، نشان از افزایش سطح مقابله با این معض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت نخبگان و شیوه های نوین برای درمان اعتیاد

استفاده از ظرفیت نخبگان و شیوه های نوین برای درمان اعتیاد