مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-13سياسي

گزارشگر ویژه سازمان ملل: ترور ژنرال سلیمانی همه چیز را تغییر داد


«اَگنس کالامارد» گزارشگر ویژه سازمان ملل در حوزه ترورهای غیرقانونی و خودسرانه اظهار داشت ترور سردار قاسم سلیمانی نشان داد که «جهان چقدر به یک بحران بزرگ و مرگبار نزدیک شده است».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که انتقادهای آمریکا از گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره ترور شهید مصاحبه کرده است.

الجزیره: چه چیزی شما را برای نوشتن این گزارش برانگیخت؟ کالامارد: من با تعدادی از کارشناسان درباره گزارش های موضوعی ام به سازمان ملل درباره تسلیحات به ویژه آنهایی که مورد تست قرار می گیرند یا در حال تولید و توسعه هستند و در نهایت حفاظت کردن از افراد در برابر قتل های خودسرانه، طی سال گذشته یا قبل از آن در حال صحبت بوده ام.

در این دستورکار به طور کلی تجهیزات هوایی بدون سرنشین یا پهپادها بخش مهمی را شامل می شوند و بسیاری از گزارشگران ویژه سازمان ملل مکررا طی بیش از 15 سال اخیر درباره آنها هشدار داده اند.

تا ژانویه امسال من احساس  می کردم که با توجه به کارهای عمیق سلفای من، نمی توانم کمک زیادی به این مباحثه بکنم اما سوم ژانویه 2020 (13 دی ماه 1398) وقتی ایالات متحده علیه یک مقام بلندپایه دولتی در سرزمین یک کشور ثالث و غیر متخاصم و خارج از یک منطقه شناخته شده درگیری مسلحانه حمله پهپادی کرد، همه چیز تغییر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشگر ویژه سازمان ملل: ترور ژنرال سلیمانی همه چیز را تغییر داد

گزارشگر ویژه سازمان ملل: ترور ژنرال سلیمانی همه چیز را تغییر داد