مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-13سياسي

مجلس در حل معضلات اساسی اقتصاد و فرهنگ وارد عمل شود


اساتید بسیجی دانشگاه اصفهان در نامه ای خطاب به نمایندگاه مجلس شورای اسلامی از آن ها خواستند برای حل دو معضل اساسی کشور «اقتصاد و فرهنگ» وارد عمل شوند و برای همکاری با کمیسیون های مختلف اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، استادان بسیجی دانشگاه اصفهان در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آن ها خواستند برای حل دو معضل اساسی کشور اقتصاد و فرهنگ با روحیه انقلابی و اقدامات اساسی و سنجیده وارد شوند.

در ابتدای این نامه آمده است: انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت یک دوره 40 ساله و عبور از فراز و نشیب های زیاد، با افتخار وارد دومین گام خود شد و به رؤیای تکراری دشمنان خود مبنی بر شکست و اضمحلال، بار دیگر از سر افتخار لبخندی تحقیرآمیز زد.

در بخش دیگر این نامه تأکید شده است: پس از جنایت ذلیلانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار آسمانی دل ها، حاج قاسم سلیمانی، ملت ایران در تشییع میلیونی او و راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن 1398 شرکت کرد و در انتخاباتی دیگر، نماد مردم سالاری اسلامی را رقم زد که نتایج آن حاکی از غلبه افکار و ایده های انقلابی و جهادی بر ایده های سازش و خودکم بینانه در برابر دشمنان بود.

اساتید بسیجی دانشگاه اصفهان عنوان کرده اند: مجلس شورای اسلامی که در بیان امام خمینی(ره) در رأس امور است با تلاش دشمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس در حل معضلات اساسی اقتصاد و فرهنگ وارد عمل شود

مجلس در حل معضلات اساسی اقتصاد و فرهنگ وارد عمل شود