مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-13اجتماعي

تشکیل کمیته طبیعت گردی در استان فارس


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از برگزاری کمیته طبیعت گردی این استان با موضوع توسعه پایدار گردشگری با رویکرد حفظ محیط زیست و منابع طبیعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اقتصادی خبرگزاری فارس از شیراز،  سیدموید محسن نژاد با بیان این خبر اظهار کرد: استان فارس به واسطه تنوع اقلیمی و آب و هوایی به استانی چهار فصل تعبیر می شود که علاوه بر دارا بودن نزدیک به 3 هزار اثر تاریخی ثبت شده در فهرست ثبت ملی، دارای جاذبه های طبیعی متنوعی است که هر یک از جاذبه ها در نوع خود بی نظیر است.

او با اشاره به 11 اثر ثبت جهانی در استان فارس افزود: پتانسل مناطق طبیعی آبشارها و چشمه های موجود در فارس دارای ویژگی های متفاوت با استان های دیگر است که بعضی از  این مناطق حتی قابلیت ثبت در فهرست جهانی را نیز دارند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: در جلسه کمیته طبیعت گردی موضوعاتی از قبیل تعریف مسیرهای طبیعت گردی به تفکیک شهرستان ها، ظرفیت سنجی و امکان سنجی مناطق طبیعی و برنامه ریزی برای تطبیق میزان بازدید متناسب با ظرفیت آن مناطق، ساماندهی تورهای طبیعت گردی بررسی و مصوب شد.

محسن نژاد اضافه کرد: جلسات این کمیته هر سه ماه یک بار برگزار و به تناسب دستور جلسات از نهادها، ارگان ها و تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته طبیعت گردی در استان فارس

تشکیل کمیته طبیعت گردی در استان فارس