مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-13سياسي

چند کلام با «ویلیام برنز»


مسعود رضایی پژوهشگر تاریخ معاصر طی نامه ای به ویلیام برنز دیپلمات آمریکایی به نقد بخش هایی از کتاب «کانال پشت پرده» و سیاست خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس؛ مسعود رضایی پژوهشگر تاریخ معاصر طی نامه ای به ویلیام برنز دیپلمات آمریکایی به نقد بخش هایی از کتاب کانال پشت پرده و سیاست خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای ویلیام جوزف برنز با سلام و احترام، مدتی پیش، فصل نهم از کتاب کانال پشت پرده را مطالعه کردم.

جنابعالی این کتاب را در فروردین 1398 (آوریل 2019) به عنوان خاطرات دیپلماتیک خود رونمایی کردید.

البته حتماً بخش های دیگر این کتاب را نیز مطالعه خواهم کرد چراکه خاطرات یکی از سیاستمداران و دیپلمات های برجسته آمریکایی است و چون فی الجمله می دانیم که دیپلمات های آمریکایی در سراسر جهان و در مأموریت های خاص خود به دنبال انجام چه نوع کارهایی هستند، و نمونه های متعددی از این گونه کارها در تاریخ به ثبت رسیده است، قاعدتاً انتظار می رود در این کتاب از نکات جالبی مطلع شویم.

به ویژه آن که شما عنوان دیپلمات نامریی را نیز بر خود دارید و متخصص حضور در کانال های پنهان و نامریی برای انجام مذاکرات مخفی هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند کلام با «ویلیام برنز»

چند کلام با «ویلیام برنز»