مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-13سياسي

در طرح سؤال از رییس جمهور به دنبال جوسازی نیستیم


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف طرح سؤال از رییس جمهور پاسخگویی به مشکلات موجود است و به هیچ عنوان به دنبال جوسازی و حاشیه نیستیم.

- ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف طرح سؤال از رییس جمهور پاسخگویی به مشکلات موجود است و به هیچ عنوان به دنبال جوسازی و حاشیه نیستیم.

فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان مجلس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، مجلس یازدهم را مجلس امید مردم خواندند و البته توصیه هایی هم به نمایندگان داشتند، این توصیه ها خط روشنی برای نمایندگان انقلابی و انجام وظایف مجلس است؛ ایشان سؤال و تحقیق و تفحص را حق مجلس دانستند.

محمدبیگی عنوان کرد: تمام تلاش نمایندگان مجلس هم در راستای ایفای وظایف نمایندگی خود و تعامل با دستگاه ای اجرایی کشور و کمک به حل مشکلات معیشتی مردم است که یکی از مصادیق آن پرسش از رییس جمهور است و برای این امر رعایت رفتاری خردمندانه و توام با متانت و بدون حاشیه ضروری است.

وی با اشاره به طرح سؤال مجلس از رییس جمهور، تصریح کرد: هدف طرح سؤال از رییس جمهور پاسخگویی رییس جمهور به معضلات پیش آمده در دوران مسئولیت، فعال کردن حوزه هایی از دولت که قادر به حل مشکلات معیشتی، اقتصادی و اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در طرح سؤال از رییس جمهور به دنبال جوسازی نیستیم

در طرح سؤال از رییس جمهور به دنبال جوسازی نیستیم