مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-13سياسي

لزوم همکاری مردم و مسئولان در مسائل و تنگناهای اجتماعی


امروز جامعه از نظر اجتماعی بیشتر حایز اهمیت است و حتما به نگاه خوب همه مردم، دولتمردان و مسئولان بیش از گذشته نیازمندیم.

- ایسنا/کرمان مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: امروز جامعه از نظر اجتماعی بیشتر حایز اهمیت است و حتما به نگاه خوب همه مردم، دولتمردان و مسئولان بیش از گذشته نیازمندیم.

عباس صادق زاده امروز 23 تیرماه در بازدید نماینده ولی فقیه در استان کرمان از اورژانس اجتماعی شهرستان کرمان به مناسبت هفته بهزیستی اظهار کرد: اورژانس اجتماعی عملیاتی ترین واحد سازمان اجتماعی بهزیستی است که با همت همکاران ما اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است.

وی افزود: در بدبینانه ترین نگاه، بیش از 50 درصد مراجعات به این مرکز و مداخلات همکاران ما به نتیجه مثبت رسیده و خیلی از مراجعان بازپیوند به خانواده و جامعه شده اند.

صادق زاده با تاکید بر اینکه هدف اصلی اورژانس اجتماعی بازپیوند افراد به جامعه و خانواده است، تصریح کرد: همکاران ما در این مرکز چیزی از نقش پدری و مادری کم نگذاشته اند و در مواردی که فرد شناسایی شده و ممکن است از خانواده متمولی باشد و در معرض خشونت قرار می گیرد و امکان بازپیوند وی به خانواده نبوده، کار ازدواج، تحصیل و هزینه ها و شرایطی که خانواده به عهده دارد، در این مرکز توسط همکاران ما تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری مردم و مسئولان در مسائل و تنگناهای اجتماعی

لزوم همکاری مردم و مسئولان در مسائل و تنگناهای اجتماعی