مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-13حوادث

دستگیری عامل مرگ دختر 6 ساله بروجردی در کمتر از 24 ساعت


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از دستگیری عامل مرگ دختر 6 ساله بروجردی توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ رضا شیراوژن روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر حسب اعلام مرکز 110 مبنی بر پیدا شدن جسد دختر بچه ای 6 ساله در محله ای از بروجرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس بروجرد قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات شبانه روزی انجام شده مشخص شد دختر بچه 6 ساله ناپدید شده و جسد وی پس از گذشت 5 ساعت در کوچه محل زندگی وی رها شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی، پلیس در سریع ترین زمان ممکن با اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی ضاربان و توقیف خودروی آنان اقدام که راننده به همراه پسر 18 ساله اش دستگیر و در بازجویی های اولیه با وجود قرائن و مستندات پلیس، پسرش اقرار و عنوان داشت که پدرم با خودرو متوفی را زیر گرفته و فوت دختر 6 ساله توسط پدرم در اثر تصادف صورت گرفته است .

سرهنگ شیراوژن با بیان اینکه متهمان در اجرای دستور دستگاه قضا به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند، گفت: اخبار منتشر شده در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی بوده است و نیروی انتظامی با این قبیل افراد به شدت برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل مرگ دختر 6 ساله بروجردی در کمتر از 24 ساعت

دستگیری عامل مرگ دختر 6 ساله بروجردی در کمتر از 24 ساعت