مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:212020-07-13سياسي

قاچاق کالا یکی از حربه های دشمن در جنگ اقتصادی است


دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به اینکه خروج بدون مجوز و بی ضابطه دام از قزوین، قاچاق محسوب می شود، گفت: بدون شک قاچاق کالا یکی از حربه های دشمن در جنگ اقتصادی برای ضربه زدن به معیشت مردم و چرخ اقتصاد کشور است.

- ایسنا/قزوین دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به اینکه خروج بدون مجوز و بی ضابطه دام از قزوین، قاچاق محسوب می شود، گفت: بدون شک قاچاق کالا یکی از حربه های دشمن در جنگ اقتصادی برای ضربه زدن به معیشت مردم و چرخ اقتصاد کشور است.

محمد قاسمی در اولین نشست کارگروه قاچاق دام استان قزوین که در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد، اظهار کرد: در سال جهش تولید که از سوی رهبر معظم انقلاب نام گذاری شده، قرار داریم و یکی از موانع مهم تحقق رونق و جهش تولید، بحث قاچاق در تمامی زمینه ها است و به همین خاطر مبارزه همه جانبه با قاچاق، یکی از اصلی ترین اقدامات در راستای تحقق شعار سال است و همه دستگاه ها، نهادها و آحاد جامعه باید در جهت پیشگیری و مقابله با قاچاق ایفای نقش کرده و اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: احیاء حقوق عامه یکی از مواردی است که در دوره جدید قوه قضاییه به جد در دستور کار قرار دارد، لذا تأمین سلامت و امنیت غذایی یکی از مصادیق احیای حقوق عمومی است و قاچاق دام می تواند امنیت غذایی جامعه را تهدید و با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق کالا یکی از حربه های دشمن در جنگ اقتصادی است

قاچاق کالا یکی از حربه های دشمن در جنگ اقتصادی است