مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-13اجتماعي

17 مرکز دولتی و آزاد به بانوان سرپرست خانوار خدمات ارائه می کنند


کارشناس دفتر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اداره کل بهزیستی استان البرز گفت: خدمات مربوط به زنان سرپرست خانوار از طریق 17 مرکز دولتی و غیردولتی در البرز ارائه می شود.

- مریم افضلان، کارشناس دفتر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اداره کل بهزیستی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: خدمات مربوط به  زنان سرپرست خانوار از طریق 17 مرکز دولتی و غیردولتی در البرز ارائه می شود.

  کارشناس دفتر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اداره کل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار افرادی هستند که مسؤولیت اداره و تأمین هزینه های خود و یا خانواده را بر عهده دارند، گفت: بیش از  245 خانواده و  5 هزار نفر  تحت پوشش بهزیستی البرز قرار دارند که از این  تعداد 2500 نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

وی در خصوص شرایط پوشش بهزیستی برای زنان سرپرست خانوار گفت: هریک از این افراد می توانند به اداره بهزیستی در شهرستان های محل سکونت مراجعه کنند  و با ارائه مدارک مستند در خصوص سرپرستی از جمله گواهی فوت همسر، طلاقنامه و .

،پس از  یک بررسی اولیه و تایید شرایط، تحت پوشش بهزیستی قرار بگیرند.

این کارشناس امور بانوان مهمترین رسالت دفتر توانمندسازی بهزیستی را حمایت و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار عنوان کرد و افزود: دفتر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 مرکز دولتی و آزاد به بانوان سرپرست خانوار خدمات ارائه می کنند

17 مرکز دولتی و آزاد به بانوان سرپرست خانوار خدمات ارائه می کنند