مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-13پزشكي

بخش مراقبت های ویژه برای بیماران کرونایی در بیرجند راه اندازی می شود


رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند از راه اندازی بخش آی سی یو جدید ویژه بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند از راه اندازی بخش آی سی یو جدید ویژه بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

علیرضا محمودی راد، در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان در مقابله با کرونا، امروز دوشنبه 23 تیر به رسانه های گروهی گفت: از اسفندماه با شیوع بیماری کرونا و انتخاب بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) به عنوان بیمارستان مرجع کرونا در استان، عملیات تشخیصی و درمانی در این بیمارستان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: خوشبختانه در همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند جزء 20 دانشگاهی بود که آزمایشگاه ویروس شناسی را در بیمارستان ولیعصر(عج) راه اندازی کرد.

رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند افزود: با توجه به مراعات هایی که مردم در فروردین ماه داشتند و اعمال محدودیت های لازم، وضعیت بیماری کرونا در استان در شرایط قابل کنترل بود و بیمارستان در آرامش به سر می برد.

محمودی راد ادامه داد: همچنین آمار بیماران بستری به سقف 30 نفر و آی سی یو در برهه یک ماهه یک بیمار داشت، اما متاسفانه با توجه به شرایط خاص و عدم رعایت هایی که اتفاق افتاد، در یک ماه اخیر با افزایش آمار مبتلایان وضعیت بیرجند به قرمز رسیده و در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش مراقبت های ویژه برای بیماران کرونایی در بیرجند راه اندازی می شود

بخش مراقبت های ویژه برای بیماران کرونایی در بیرجند راه اندازی می شود