مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-13سياسي

نقش تأثیرگذار مردم یزد در مدیریت کرونا/70 تخت آی سی یو درگیر بیماران کرونایی


مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می توانند نقش تاثیر گذاری در مدیریت بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در استان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی طالبی امروز در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران استان و اعضای ستاد، به منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان و نحوه اجرای آخرین مصوبات ستاد استانی کرونا، در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پس از قرار گرفتن استان در شرایط هشدار، با تشکیل جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و تدوین برنامه بازرسی جامع و اجرای آن در سطح استان و نیز همکاری خوب مردم، مدیریت مؤثری برای خروج از این شرایط اعمال شده است.

استاندار یزد ادامه داد: وضعیت و رفتار بیماری کرونا ناپایدار بوده و نمی توان هیچ گونه پیش بینی ای از آینده داشت با این حال موضوع قطعی این است که رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم تأثیر بسیار زیادی بر مدیریت این بیماری خواهد داشت و به همین دلیل باید این راهبرد را ادامه دهیم.

وی افزود: بازرسی از ادارات و مراکز مختلف باید با جدیت دنبال شود و فرمانداران با نظارت بر عملکرد تیم های بازرسی، شرایط اطمینان بخشی را برای مردم ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تأثیرگذار مردم یزد در مدیریت کرونا/70 تخت آی سی یو درگیر بیماران کرونایی

نقش تأثیرگذار مردم یزد در مدیریت کرونا/70 تخت آی سی یو درگیر بیماران کرونایی