مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-13سياسي

جنبش النهضه: الغنوشی مذاکرات برای جایگزینی نخست وزیر را آغاز می کند


یک منبع از جنبش النهضه اعلام کرد که مجلس شورای النهضه تصمیم گرفته است راشد الغنوشی، رییس این جنبش را برای انجام رایزنی ها با رییس جمهور و گروه های سیاسی و اجتماعی به منظور تعیین جایگزینی برای نخست وزیر تونس مامور کند.

- یک منبع از جنبش النهضه اعلام کرد که مجلس شورای النهضه تصمیم گرفته است راشد الغنوشی، رییس این جنبش را برای انجام رایزنی ها با رییس جمهور و گروه های سیاسی و اجتماعی به منظور تعیین جایگزینی برای نخست وزیر تونس مامور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، این منبع که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد، بعد از طرح اتهام علیه الیاس الفخفاخ، نخست وزیر تونس در مورد فساد و ضد و نقیض بودن منافع، روی کار بودن دولتی به ریاست وی را نمی توان پذیرفت.

این منبع گفت، رای گیری در داخل شورای النهضه که روز یکشنبه برای بررسی ادامه حمایت یا عدم حمایت از دولت برگزار شد، به این نتیجه انجامید که 54 نماینده با اقدامات هرچه سریع تر جهت رایزنی برای تشکیل دولت جدید موافقت کرده و 38 نماینده نیز به ماندن الفخفاخ رای مثبت دادند.

پس گرفتن رای اعتماد از دولت، مشروط به این است که اکثریت مطلق از اعضای شورا با این امر موافقت کرده و نامزدی جایگزین برای تصدی پست نخست وزیری معرفی شود که در همان رای گیری، با وی نیز موافقت شود و او از سوی رییس جمهور برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش النهضه: الغنوشی مذاکرات برای جایگزینی نخست وزیر را آغاز می کند

جنبش النهضه: الغنوشی مذاکرات برای جایگزینی نخست وزیر را آغاز می کند