مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-13پزشكي

افزایش 5 برابری تست مثبت کرونا


مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به اینکه نتیجه مثبت تست کرونای شهروندان در کلینیک ها و مراکز درمانی شرکت شهرسالم 4 تا 5 برابر شده است، - حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره میزان مراجعات به کلینیک ها و مراکز بهداشتی و درمانی شرکت شهرسالم در تهران اظهار داشت: متأسفانه میزان مراجعات به دلیل ابتلا به کرونا به مراکز درمانی و کلینیک های شرکت شهرسالم افزایش یافته است و شرایط به هیچ عنوان مساعد نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی از مبتلایان ممکن است فاقد علامت ابتلا به ویروس کووید ـ 19 باشند، گفت: نتیجه تست کرونا مثبت در حال حاضر نسبت به ماه های گذشته 4 تا 5 برابر افزایش یافته و این نشان می دهد میزان شیوع و ابتلا میان شهروندان تهرانی بیشتر شده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: افرادی که به کلینیک های شهرداری مراجعه می کنند فقط پرسنل شهرداری نیستند بلکه شهروندان عادی نیز از خدمات این کلینیک ها و مراکز درمانی بهره مند هستند.

چوبینه با اشاره به اینکه غربالگری کرونا در میان کارکنان و کارگران شهرداری همچنان ادامه دارد گفت: میزان ابتلا در میان کارکنان شهرداری نیز روند افزایشی داشته و این موضوع به ویژه در محل اسکان کارگری با روند افزایش همراه بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 برابری تست مثبت کرونا

افزایش 5 برابری تست مثبت کرونا