مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-13بين الملل

قدرت حجاب/ استقبال شبکه های تلویزیونی دنیا از نقش های محجبه


در سال های اخیر شبکه های تلویزیونی دنیا به طور فزاینده به استفاده از کاراکترهای محجبه در سریال ها، شوها، بخش های خبری و میزگردهای تلویزیونی روی آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، در حالی که هنوز برنامه سازان تلویزیونی صداوسیما، راه و روش موثری برای تولید برنامه هایی درباره حجاب پیدا نکرده اند و بی میلی آنان به این موضوع عملا حجاب را از اولویت های برنامه سازی در صداوسیما خارج کرده است، در سال های اخیر شبکه های تلویزیونی کشورهای دیگر به طور فزاینده به استفاده از کاراکترهای محجبه در سریال ها، شوها، بخش های خبری و میزگردهای تلویزیونی روی آورده اند.

سال 2012 کمی پس از آنکه حسنی مبارک در مصر سقوط کرد، برای اولین بار خانمی با حجاب اسلامی در تلویزیون دولتی مصر به عنوان گوینده خبر ظاهر شد.

شبکه یک قاهره، درحالی فاطمه نبیل را با حجاب اسلامی به عنوان گوینده خبر نشان می داد که این موضوع در شبکه های خبری جهان به عنوان خیزش گروه های اسلام گرا در مصر پس از سقوط دیکتاتور مصری تعبیر و تحلیل می شد.

نخستین زنان محجبه گوینده خبر در تلویزیون های جهان یک سال پس از آن در ترکیه، باوجود اوج گرفتن تصویب قوانین ضداسلامی، برای نخستین بار از یک خانم محجبه به عنوان گوینده خبر در شبکه تلویزیون دولتی ترکیه استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت حجاب/ استقبال شبکه های تلویزیونی دنیا از نقش های محجبه

قدرت حجاب/ استقبال شبکه های تلویزیونی دنیا از نقش های محجبه