مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-13سياسي

موثرترین آموزش ها در مسأله حجاب از سوی خانواده صورت می گیرد


مسؤول شورای مرکزی بسیج حقوقدانان گفت: در مسأله آموزش حجاب موثرترین آموزش ها از سوی خانواده صورت می گیرد، حجاب مطالبه مردم است نه حکومت یا دولت.

- جلالیان مسؤول شورای مرکزی بسیج حقوقدانان در گفت وگو با خبرنگار زنان خبرگزاری فارس، با اشاره به عملکرد دستگاه های متولی حجاب و عفاف، اظهار داشت: برخی از متولیان امر با بهره گیری از جامعه شناسی و روان شناختی عملکرد بدی نداشتند اما باید قبول کنیم که خوب هم نبودند.

وی با بیان اینکه در مسأله آموزش حجاب موثرترین آموزش ها از سوی خانواده صورت می گیرد، ابراز داشت: بچه های دهه شصت و هفتاد یا قبل از آن در محیط خانواده با حجاب آشنا شدند، این خانواده بود که حجاب را به فرزندان خود آموخت نه متولیان امر در جامعه یا مدرسه، آن زمان گشت ارشاد هم نبود اما همه می دانستند که باید به این صورت مقید باشند.

جلالیان افزود: حتی در دوران کوتاهی که حجاب در ایران وجود نداشت، بسیاری از زن ها به گونه ای تردد می کردند که بتوانند حجاب و عصمت خود را حفظ کنند، حجاب آنقدر برایشان اهمیت داشت که حتی تا حد امکان در خانه می ماندند و این سختی را بر جان می خریدند و کمتر تردد می کردند.

جلالیان با بیان اینکه ما در گذر زمان خانواده را از دست دادیم، اظهار داشت: وقتی نهاد خانواده در جامعه ای سست شود، تحویل و تبدیل نسل ها به درستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موثرترین آموزش ها در مسأله حجاب از سوی خانواده صورت می گیرد

موثرترین آموزش ها در مسأله حجاب از سوی خانواده صورت می گیرد