مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-13پزشكي

چند نکته درباره یک داروی ارزان و در دسترس کرونا


این دارو در پیشگیری بسیار موثر است و اصلا با استفاده از این دارو کار شما به بیماری و درمان پرهزینه بیماری کرونا نمی کشد.

استفاده نکردن از این داروی ارزان خیلی غیرعقلانی است.

- عصرایران - از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس مرگبار کرونا در ایران و جهان؛ مساله استفاده از ماسک به عنوان یکی از راهکارهای پیشگیری از شیوع همواره مورد توجه بوده است؛ با این تفاوت که در روزها و هفته های ابتدایی نقش ماسک در پیشگیری از ابتلا چندان مورد شناخت و توصیه نبود اما حالا تقریبا همه کشورها و در صدر همه سازمان بهداشت جهانی توصیه می‌کنند همه مردم دنیا اعم از آلوده به ویروس و سالم این پارچه ساده چندسانتی را تهیه کرده و هنگام خروج از منزل و حضور در اماکن عمومی روی دهان و بینی خود بکشند.

بیماری کووید-19 یک بیماری است که غالبا دستگاه تنفسی (ریه‌ها) را درگیر کرده و از طریق سرفه و عطسه و صحبت کردن و پخش قطرک‌های تنفسی در هوا و محیط اطراف فرد بیمار شیوع پیدا می‌کند؛ بنابراین زدن ماسک یک راه ایمن و تقریبا آسان و در دسترس برای پیشگیری و یا دستکم کاهش احتمال ابتلا به این بیماری است.

در روزهای نخست آغاز پاندمی کرونا سازمان بهداشت جهانی زدن ماسک را به همه شهروندان توصیه نمی‌کرد و تنها به افراد مبتلا به کووید-19 توصیه زدن ماسک می‌شد اما رفته‌ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته درباره یک داروی ارزان و در دسترس کرونا

چند نکته درباره یک داروی ارزان و در دسترس کرونا