مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-13پزشكي

ظرفیت سنجی امکانات درمانی بیمارستان های کرونایی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، از بررسی ظرفیت و توان بیمارستان های دانشگاهی که به بیماران کرونا خدمات می دهند خبر داد.

- سید فرشاد علامه، در گفتگو با خبرنگار مهر ، خواستار حفظ وحدت رویه بیمارستان های دانشگاهی در نحوه پذیرش بیماران کرونایی و غیر کرونایی شد و افزود: در ادامه مسیر بحران کووید 19 متأسفانه با موج جدیدی مواجه شدیم که متخصصین و اپیدمیولوژیست ها نظرات متفاوتی نسبت به آن دارند.

وی با اشاره به افزایش موارد ابتلای کادر درمان به کرونا و روند رو به رشد آمار بیماران کرونایی و کمبود تخت های ویژه و تجهیزات مورد نیاز، اظهار داشت: این مشکلات باعث شده در شرایط سختی به سر ببریم.

علامه ادامه داد: لازم و ضروری است با استناد به تجربیات موج اول بیماری، توصیه های سازمان جهانی بهداشت و دستورالعمل های وزارت بهداشت، سیاست یکپارچه و هماهنگ برای مدیریت بهتر موج جدید کرونا در حوزه درمان داشته باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: البته برای کاستن از بار سنگین خدمات در بیمارستان های دانشگاهی، بیمارستان های غیر دانشگاهی نیز مشغول ارائه خدمت به بیماران کرونایی هستند.

وی گفت: با کمک تیمی از مدیران و کارشناسان معاونت درمان بر اساس اطلاعات تخت ها و نیروهای مراکز درمانی، حداکثر امکان افزایش ظرفیت هر یک از مراکز خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سنجی امکانات درمانی بیمارستان های کرونایی

ظرفیت سنجی امکانات درمانی بیمارستان های کرونایی