مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-13اقتصادي

بیمه 500 هزار خانه روستایی 3 استان محروم، افتخار بانک مهر ایران است


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران گفت:افتخار ما این است که در طرح بیمه 500هزار خانه روستایی، سه استان کمتر برخوردار کشور را انتخاب کرده ایم که سهم خراسان جنوبی حدود 86 هزار خانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری در آیین رونمایی از بیمه حوادث 500هزار خانه روستایی و همچنین احراز هویت آنلاین بانک مهر ایران گفت: مردم کشور مدت ها با بانک های تجاری سروکار داشته اند که آن بانک ها اغلب مشتریان کلان دارند.

وی عنوان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به نوعی بانک مستضعفان است و اغلب مشتریان آن ساکن استان های محروم هستند.

اکبری اظهار کرد: از آنجایی که وام های بانک مهر ایران خرد است، سعی کرده ایم این وام ها را با فرآیندهایی ساده به مردم تخصیص دهیم.

وی با بیان اینکه با بانکداری سنتی ممکن نبود سال گذشته به دو میلیون و 300هزار نفر تسهیلات اعطا کنیم، بیان داشت: بانک مهر ایران سال 1395 به 500هزار نفر تسهیلات داده و افزایش تعداد تسهیلات گیرندگان در طول این سه سال قابل توجه است.

مدیرعامل بانک مهر ایران عنوان کرد: این در حالی است که تعداد کارکنان بانک از سال 1395 افزایش نیافته است و این موضوع نشان می دهد بهره وری نیروی انسانی در این بانک به شدت در حال رشد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه 500 هزار خانه روستایی 3 استان محروم، افتخار بانک مهر ایران است

بیمه 500 هزار خانه روستایی 3 استان محروم، افتخار بانک مهر ایران است