مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-13اقتصادي

متهم بعدی، شما هستید


راهروهای دادگاه ها پر از این آدمهاست، آدم هایی که هنوز در شوک هستند، هاج و واج اطراف را نگاه می کنند و به قول خودشان نمی دانند از کجا خورده اند.

- ایسنا/مرکزی راهروهای دادگاه ها پر از این آدمهاست، آدم هایی که هنوز در شوک هستند، هاج و واج اطراف را نگاه می کنند و به قول خودشان نمی دانند از کجا خورده اند.

این یکی اصلا نمی داند چه بلایی سرش آمده، هاج و واج ایستاده و مامور سبزپوشی را نگاه کرده که جلوی در ایستاده تا او را ببرد، با دستبند .

گویی دنیا روی سرش خراب شده، می گوید اصلا نمی دانم چه شد، از کجا خوردم، چه کردم که این بلا سرم آمد، قرار بود شریک یک پروژه باشم فقط همین .

دیگری با هزار امید و آرزو پس اندازش، طلا و جواهر زنش، حتی برخی وسایل منزلش را فروخته تا سرپناهی برای خود و خانواده اش فراهم کند و از شر اجاره نشینی خلاص شود، اما در چشم بر هم زدنی دارایی اش به باد رفته چون ملک قبلا به افراد دیگری هم فروخته شده و اینجاست که به قول معروف کلاه بزرگی سرش رفته و به جای اسباب کشی به سرپناهی که با هزار سختی و مشقت پول آن را تهیه کرده، باید کفش آهنی بپوشد و راه دادگاه را پیش بگیرد تا آب رفته را به جوی بازگرداند .

.

از این دست افراد در جامعه کم نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم بعدی، شما هستید

متهم بعدی، شما هستید