مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-13سياسي

روزگار سیاه «طاوه سفید»/کاش استاندار و مسوولان روزی گذرشان اینجا بیفتد


آیا استاندار، معاونین و مدیرکل راه و شهرسازی استان نام این روستا طاوه سفید را شنیده اند آیا زیبنده است مردمی که تولیدات آنان در عرصه دامپروری و کشاورزی نقش تاثیر گذاری در کمک به نیازمندیهای استان دارد در ارائه خدمات اولیه نادیده گرفته شوند.

- خبرگزاری فارس یاسوج؛ سید ولی موسوی- روستاها  امروز در اقصی نقاط کشور  مرکز  کار و تولید  برای ساختن ایران  عزیز  هستند.

  روستانشینانی که تولیدات آنها  در عرصه دامپروری  و کشاورزی در طول بیش از چهار دهه از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی  موجب شکوفایی در بسیاری از پایه های  اقتصادی و نیازمندیهای  جامعه  شده است.

در این میان روستانشینان  استان کهگیلویه و بویراحمد مظهر کار تلاش  و عشق به میهن  برای کمک به  چرخه تولید در سال جهش تولید هستند که در برخی از این روستاها  مردم  از امکانات  اولیه محروم هستند.

  در برخی از روستاها مسئولان  دهها بار سفر کرده اند و در برخی از آنان  یک بار هم نرفته اند تا ببیند مردم  با چه  مشکلاتی می سوزند  و می سازند.

که این خلاف  عدالت اجتماعی  و اهداف  و آرمانهای انقلاب اسلامی  است.

یکی از اهداف انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی  فارغ از جنس ، نژاد و قومیت  است  که باید سرلوحه  کار مسئولان  در همه اعصار و دورانها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزگار سیاه «طاوه سفید»/کاش استاندار و مسوولان روزی گذرشان اینجا بیفتد

روزگار سیاه «طاوه سفید»/کاش استاندار و مسوولان روزی گذرشان اینجا بیفتد