مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-13اقتصادي

استفاده از نخبگان تاثیرگذاری یک فعالیت فرهنگی را افزایش می دهد


رییس حوزه هنری استان کردستان بهره مندی از ظرفیت های نخبگان باعث می شود که میزان ماندگاری و تاثیرگذاری یک فعالیت فرهنگی افزایش پیدا کند.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری استان کردستان بهره مندی از ظرفیت های نخبگان باعث می شود که میزان ماندگاری و تاثیرگذاری یک فعالیت فرهنگی افزایش پیدا کند.

امین مرادی امروز در جریان نشست مشترک با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان برای طراحی و تدوین فعالیت های مشترک با هدف انعقاد تفاهم نامه همکاری، اظهار کرد: یکی از اولویت های طراحی و اجرای یک کار فرهنگی و هنری استفاده از ظرفیت نخبگان و افراد متخصص در این حوزه است.

وی افزود: وقتی که یک فعالیت و اقدام از جمله در بخش فرهنگ و هنر طراحی می شود، باید از متخصص آن حوزه استفاده کرد که اگر این مهم مورد توجه قرار گیرد میزان ماندگاری و تاثیرگذاری آن فعالیت افزایش پیدا خواهد کرد.

رییس حوزه هنری استان کردستان ضمن اشاره به فعالیت ها و برنامه های مختلف این حوزه طی سالهای اخیر، گفت: ما در حوزه هنری استان کردستان ضمن ارتباط و تعامل مناسب با جامعه مخاطب، همواره سعی کردیم برای اجرای فعالیت ها و برنامه های خود از افراد نخبه و کارآزموده استفاده کنیم و خوشبختانه در این راستا بازخوردهای مثبتی هم دریافت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نخبگان تاثیرگذاری یک فعالیت فرهنگی را افزایش می دهد

استفاده از نخبگان تاثیرگذاری یک فعالیت فرهنگی را افزایش می دهد