مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-13بين الملل

61 درصد از مردم اسراییل از نتانیاهو راضی نیستند


نتایج یک نظرسنجی که توسط شبکه 13 تلویزیون اسراییل انجام شد، نشان می دهد که شهرک نشین های اسراییلی از نحوه مدیریت دولت اسراییل به ریاست بنیامین نتانیاهو درخصوص کرونا و تبعات اقتصادی آن خشمگین هستند.

- نتایج یک نظرسنجی که توسط شبکه 13 تلویزیون اسراییل انجام شد، نشان می دهد که شهرک نشین های اسراییلی از نحوه مدیریت دولت اسراییل به ریاست بنیامین نتانیاهو درخصوص کرونا و تبعات اقتصادی آن خشمگین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، نتایج نظرسنجی که توسط شبکه 13 رژیم صهیونیستی انجام شده، حکایت از این دارد که شهرک نشین های اسراییلی نسبت به دولت خشمگین بوده و 75 درصد از آنها اعلام کردند که بر این باورند دولت به نحوه درستی بحران اقتصادی را مدیریت نکرده و فقط 16 درصد ابراز رضایت مندی کردند.

این شبکه اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل شخصاً بهای تبعات اقتصادی ناشی از شیوع مجدد کرونا را می پردازد و این نظرسنجی نشان می دهد که 61 درصد از مدیریت وی درخصوص کرونا راضی نیستند و فقط 19 درصد اعلام رضایت کرده اند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که اگر انتخابات امروز برگزار می شد، لیکود که در انتخابات مارس 36 کرسی را به دست آورده بود، در حال حاضر 33 کرسی را از آن خود می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 درصد از مردم اسراییل از نتانیاهو راضی نیستند

61 درصد از مردم اسراییل از نتانیاهو راضی نیستند