مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-13اقتصادي

ورود پست به توسعه اشتغال در چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل پست چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود پست به توسعه اشتغال در استان گفت: شرکت پست با راه اندازی 68 فروشگاه اینترنتی و توسعه تجارت الکترونیک فعالیت خود را در زمینه توسعه اشتغال و همچنین رونق صنایع در استان آغاز کرده است.

- عبدل درگاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به ورود پست به توسعه اشتغال در استان گفت: شرکت پست با راه اندازی 68 فروشگاه اینترنتی و توسعه تجارت الکترونیک فعالیت خود را در زمینه توسعه اشتغال و همچنین رونق صنایع در استان آغاز کرده است.

مدیرعامل پست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حدود 50 درصد از فروشگاه های راه اندازی شده مربوط به دوران بعد از کرونا است، افزود: پست با وجود کرونا هیچ گونه تعطیلی نداشت و حدود 73 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در ترافیک کاری خود پیشرفت داشت که این موضوع بیانگر استفاده و اعتماد مردم به پست و خرید اینترنتی است.

ارائه تسهیلات به اشتغال های نوپا وی با بیان اینکه 90 درصد از کل استان دارای کد پستی هستند، خاطر نشان کرد: از شرکت های دانش بنیان دعوت می شود در تولیدات استان و با توجه به فناوری های موجود برای ارسال به نقاط مختلف کشور برای پست ترافیک ایجاد کنند که پست آمادگی ارائه خدمات اعم از مکان و ارائه تسهیلات برای اشتغال های نوپا را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پست به توسعه اشتغال در چهارمحال و بختیاری

ورود پست به توسعه اشتغال در چهارمحال و بختیاری