مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-13اقتصادي

تجهیز انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر زنجان


معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان جمعیت هلال احمر گفت: از محل کمک هایی که دولت برای تجهیز انبارهای امدادی تخصیص داده، انبارهای امدادی هلال احمر زنجان نیز تجهیز می شود.

- ایسنا/زنجان معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان جمعیت هلال احمر گفت: از محل کمک هایی که دولت برای تجهیز انبارهای امدادی تخصیص داده، انبارهای امدادی هلال احمر زنجان نیز تجهیز می شود.

مهراب شریفی سده شب گذشته (22 تیرماه) در حاشیه نشست مدیران جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی بازدیدی که از زیرساخت های امدادی، درمانی و بهداشتی هلال احمر زنجان انجام شد، از لحاظ آمادگی، استان در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی با بیان این که جمعیت هلال احمر زنجان خدمات قابل توجهی در پیشگیری از بیماری کرونا ارائه داده است، افزود: این آمادگی برای ارائه خدمات همچنان وجود دارد تا چنانچه استان در خصوص این بیماری با مشکلاتی مواجه شد، نیروهای هلال احمر بتوانند خدمات مناسبی ارائه دهند.

این مسئول با تاکید بر این که وضعیت امدادی جمعیت هلال احمر زنجان مورد بررسی اجمالی قرار گرفت که وضعیت به نسبت قابل قبول است، تصریح کرد: در انبارهای امدادی شمال غرب زنجان امکانات خوبی پیش بینی شده که از محل کمک هایی که دولت برای تجهیز انبارهای امدادی تخصیص داده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر زنجان

تجهیز انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر زنجان