مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:202020-07-12اقتصادي

بیمه 500 هزار خانه روستایی در 3 استان محروم


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار کرد: افتخار ما این است که در طرح بیمه 500 هزار خانه روستایی، سه استان کمتر برخوردار کشور را انتخاب کرده ایم که سهم استان خراسان جنوبی حدود 86 هزار خانه روستایی است.

- مرتضی اکبری، در آیین رونمایی از بیمه حوادث 500 هزار خانه روستایی و احراز هویت آنلاین بانک مهر ایران گفت: مردم کشور مدت ها با بانک های تجاری سروکار داشته اند که آن بانک ها اغلب مشتریان کلان دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران به نوعی بانک مستضعفان است و اغلب مشتریان آن ساکن استان های محروم هستند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار کرد: از آنجایی که وام های بانک مهر ایران خرد است، سعی کرده ایم این وام ها را با فرآیندهایی ساده به مردم تخصیص دهیم.

اکبری با بیان اینکه با بانکداری سنتی ممکن نبود سال گذشته به دو میلیون و 300هزار نفر تسهیلات دهیم، تصریح کرد: بانک مهر ایران سال 1395 به 500 هزار نفر تسهیلات داده و افزایش تعداد تسهیلات گیرندگان در طول این سه سال قابل توجه است؛ این در حالی است که تعداد کارکنان بانک از سال 95 افزایش نیافته است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع نشان می دهد بهره وری نیروی انسانی در این بانک به شدت در حال رشد است، اظهار کرد: طی سال جاری ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه 500 هزار خانه روستایی در 3 استان محروم

بیمه 500 هزار خانه روستایی در 3 استان محروم