مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:002020-07-12بين الملل

نامه محمود عباس به بشار اسد


رییس تشکیلات خود گردان فلسطین به رییس جمهوری سوریه نامه ای ارسال کرد.

- رییس تشکیلات خود گردان فلسطین به رییس جمهوری سوریه نامه ای ارسال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا ، زیاد ابو عمرو، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین نامه محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را به بشار اسد، رییس جمهوری سوریه تحویل داد که محتوای این نامه در خصوص مسأله فلسطین است.

در همین راستا، فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه روز یکشنبه در مقر وزارت خارجه این کشور با زیاد ابوعمرو، معاون نخست وزیر فلسطین دیدار کرد.

ابو عمرو در جریان این دیدار بر عمق روابط دوجانبه و هماهنگی بی وقفه میان رهبران فلسطینی و سوری و تقویت آن در تمامی زمینه ها تاکید کرد.

وی همچنین بر مخالفت رهبری فلسطین و در راس آن محمود عباس و نیز ملت فلسطین با طرح به اصلاح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن و طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی تاکید کرد.

این مسئول فلسطینی ضمن تاکید بر موضع فلسطین در همبستگی با سوریه که در معرض حملات اسراییلی و آمریکایی قرار دارد و نیز تصمیم واشنگتن مبنی بر به رسمیت شناختن حاکمیت اسراییل بر بلندی های جولان اشغالی، خاطرنشان کرد، فلسطین و سوریه در یک جبهه قرار دارند و در برابر طرح های اسراییلی و آمریکایی کنار یکد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه محمود عباس به بشار اسد

نامه محمود عباس به بشار اسد