مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 02:402020-07-12ورزشي

آقاکوچکی: تیم ملی بسکتبال با ویلچر از مهرماه وارد اردو می شود


به گفته سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر، در صورتی که شرایط به لحاظ کرونا به حالت عادی بازگردد از مهرماه و با 20 بازیکن اردوی آماده سازی این تیم برای پارالمپیک توکیو آغاز می شود.

- عباس آقاکوچکی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر اینکه هنوز برنامه آماده سازی مصوب و تضمین شده ای برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر نداریم، گفت: کمیته ملی پارالمپیک اینگونه مصوب کرده بود که از مهرماه با حمایت این کمیته وارد اردوی آماده سازی برای پارالمپیک توکیو شویم.

البته آن موقع خبری از موج دوم کرونا نبود درحالی که این روزها به شدت درگیر این موج هستیم.

وی تصریح کرد: جدا از برنامه مصوب کمیته ملی پارالمپیک و به عنوان سرمربی تیم ملی، در نظر داشتم تا قبل از مهرماه و با حمایت فدراسیون جانبازان و انجمن بسکتبال با ویلچر یکی دو مرحله اردو برای تیم ملی در یکی از شهرهای سفید برگزار کنم اما به خاطر موج دوم کرونا و بحرانی که ایجاد کرده، از این برنامه هم صرف نظر کردیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با تاکید بر اینکه مشخص نیست بتوانیم از مهرماه وارد اردوی آماده سازی شویم، تصریح کرد: طبق برنامه قبلی، مهرماه دیرترین زمان مقرر برای شروع تمرینات مان است اما با شرایطی که این روزها کرونا در کشور ایجاد کرده، هیچ تضمینی نیست که بتوانیم در همین زمان برنامه های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقاکوچکی: تیم ملی بسکتبال با ویلچر از مهرماه وارد اردو می شود

آقاکوچکی: تیم ملی بسکتبال با ویلچر از مهرماه وارد اردو می شود