مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 23:452020-07-12اقتصادي

آستان حسینی برای مبارزه با کرونا در حال احداث کارخانه تولید داروست


آستان قدس حسینی اقدامات متنوعی همچون تهیه و توزیع بسته های معیشتی و همچنین احداث و تجهیز مراکز درمانی و کارخانه تولید دارو برای مبارزه با کرونا انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، آستان قدس حسینی با شیوع کرونا در عراق برای مبارزه با این ویروس اقداماتی مختلفی را اجرایی کرد؛ به طوری که پس از قرنطینه شهر و تعطیلی مغازه ها، با توجه به اینکه کسب درآمد و معیشت خانواده های بسیاری با مشکل مواجه شد، توزیع بسته های حمایتی را در دستور کار قرار داد و روزانه بیش از 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد و در ماه مبارک رمضان نیز تعداد بسته های معیشتی توزیع شده به 56 هزار بسته رسید.

طبخ غذای گرم در آشپزخانه حرم، طبخ و توزیع آن در اطراف شهر کربلا و همچنین تولید و توزیع ماسک نیز از دیگر اقدامات این آستان در ایام کرونا به شمار می رود.

اما پس از فراگیر شدن کرونا و افزایش مبتلایان به این ویروس، آستان قدس حسینی تصمیم گرفت بیمارستان هایی را برای درمان بیماران کرونایی تأسیس کند که نخستین مجموعه درمانی با عنوان شفاء 1 در دو هفته با ظرفیتی بالغ بر 100 تختخواب به همت آستان قدس حسینی به بهره برداری رسید.

همچنین مرکز الشفاء 2 در نجف اشرف، مرکز الشفاء 3 در کنار بیمارستان الفرات بغداد، مرکز دارالشفاء 4 در کنار بیمارستان ابن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان حسینی برای مبارزه با کرونا در حال احداث کارخانه تولید داروست

آستان حسینی برای مبارزه با کرونا در حال احداث کارخانه تولید داروست