مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 21:152020-07-12پزشكي

مشکل تأمین دستگاه های اکسیژن ساز در کشور برطرف شده است


معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه مشکل تأمین دستگاه های اکسیژن ساز در کشور برطرف شده است، گفت: تجهیزات مقابله با کرونا در استان بوشهر تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم جان بابایی یکشنبه شب در نشست ستاد کرونای استان بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با کرونا تلاش های گسترده ای صورت گرفته است و شاهد تلاش شبانه روزی فعالان عرصه سلامت برای نجات جان هم وطنان هستیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ روشی برای درمان کرونا کشف نشده است خاطرنشان کرد: هم اکنون از داروهای درمان بیماری های ویروسی شبیه به ویروس کرونا برای درمان این بیماری نیز استفاده می شود.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به جمع آوری مطالعات و پیشرفت های پزشکی درباره کرونا اضافه کرد: 40 استاد پزشکی کشور در کمیته ای تمام مطالعات پیشرفت پزشکی در حوزه کرونا را جمع آوری می کنند.

تأمین کمبودهای بیمارستانی وی با اشاره به اینکه درمان ها و تولید داروهای مؤثر درمان بیماران کرونایی در کشور وجود دارد بیان کرد: ایران یکی از سه چهار کشور برتر دنیا در زمینه تحقیقات پزشکی مقابله با کرونا است.

جان بابایی از تلاش ویژه برای تأمین کمبودهای بیمارستانی استان بوشهر خبر داد و افزود: با همکاری شرکت های دانش بنیان، تا آخر هفته جاری نیاز بیمارستان های بوشهر در تأمین دستگاه ونتیلاتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تأمین دستگاه های اکسیژن ساز در کشور برطرف شده است

مشکل تأمین دستگاه های اکسیژن ساز در کشور برطرف شده است