مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 20:502020-07-12پزشكي

دیگر چشم بسته نمونه گیری نمی شود


سرپرست مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه نمونه گیری کرونا، هدفمند شده و دیگر به صورت چشم بسته انجام نمی شود، گفت: در حال حاضر نمونه گیری تنها از کسانی انجام می شود که علائم بالینی بیماری را داشته باشند.

- ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه نمونه گیری کرونا، هدفمند شده و دیگر به صورت چشم بسته انجام نمی شود، گفت: در حال حاضر نمونه گیری تنها از کسانی انجام می شود که علائم بالینی بیماری را داشته باشند.

دکتر سیدمحمد علوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر دستورالعمل کشوری در خصوص نمونه گیری کرونا، اظهار کرد: دانش ما نسبت به بیماری کووید - 19 مانند چهار ماه پیش نیست و هر چه جلوتر می رویم اطلاعات ما نسبت به بیماری تغییر می کند و افزایش می یابد بنابراین دستورالعمل ها متناسب با تغییراتی که در رفتار بیماری مشاهده می شود و پیشرفت علم بشری تغییر می کنند.

وی افزود: در حال حاضر نمونه گیری تنها از کسانی انجام می شود که علائم بالینی بیماری را داشته باشند؛ به طور مثال از موارد تماس دارای علامت یا یک فرد مثبت نمونه گیری می شود یا در مراجعه همکاران به یک سرای سالمند یا مرکز نگهداری معلولان، از افراد دارای علامت نمونه گیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر چشم بسته نمونه گیری نمی شود

دیگر چشم بسته نمونه گیری نمی شود