مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 20:052020-07-12اقتصادي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24ساعت گذشته


یک قلاده خرس قهوه ای در روستای هفت چشمه مشگین شهر تلف شد؛ اختصاص 31 میلیارد تومان برای زیرسازی و آسفالت جاده های نمین؛ مقاومت میوه های تابستانی در مقابل کاهش قیمت؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته ( یکشنبه، 22 تیرماه 1399) را اینجا مشاهده می کنید: یک قلاده خرس قهوه ای در روستای هفت چشمه مشگین شهر تلف شد رییس اداره محیط زیست شهرستان مشگین شهر گفت: یک قلاده خرس قهوه ای در روستای هفت چشمه از توابع ارشق مشگین شهر تلف شد.

اختصاص 31 میلیارد تومان برای زیرسازی و آسفالت جاده های نمین رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: 31 میلیارد تومان برای زیرسازی، ترمیم و آسفالت جاده های شهرستان نمین به ویژه جاده های روستایی اختصاص یافت.

مقاومت میوه های تابستانی در مقابل کاهش قیمت در حالی که در فصل تابستان قرار داریم و عرضه انواع میوه ها در این فصل بیشتر شده اما هم چنان شاهد قیمت های نجومی در بازار میوه به خصوص نوبرانه های تابستانه هستیم که این امر سبب کاهش قدرت خرید مردم برای خرید میوه شده است.

افزایش بیماران کرونایی بستری در اردبیل/ 5 فوتی در 24 ساعت گذشته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 44 بیمار بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24ساعت گذشته