مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 20:052020-07-12فرهنگي

رویدادهای فرهنگی دانشگاه پیام نور مجازی می شود


مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: 12 جشنواره فرهنگی، اجتماعی و هنری در دانشگاه پیام نور به صورت مجازی در سال جاری برگزار می شود.

- اصغر حاج علی اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان زنجان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه در دوران کرونا، وظیفه ما حفظ سلامت دانشجویان با ارتقای سطح شناخت از موضوعات مختلف است و نباید به دلیل شیوع این بیماری، از آموزش و ارتقای فرهنگ متوقف شویم، افزود: در همین راستا جشنواره ویژه ضیافت به همت دو استان اصفهان و زنجان به صورت مجازی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه و بالفعل دانشجویان و توسعه ارتباط با صنعت دانست.

حاج علی اکبری به سه جشنواره، رویش، حرکت و نشریات اشاره کرد و گفت: این جشنواره ها در دو سال گذشته به صورت مشترک و در قالب جشنواره توانمندی ها و دستاوردهای دانشجویان دانشگاه پیام نور برگزار شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: امسال در صورت حضوری بودن به میزبانی استان البرز و در غیر این صورت جشنواره رویش به همت استان اصفهان، جشنواره حرکت به میزبانی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای فرهنگی دانشگاه پیام نور مجازی می شود

رویدادهای فرهنگی دانشگاه پیام نور مجازی می شود