مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 19:102020-07-12اقتصادي

آغاز عملیات تقاطع غیرهمسطح بزرگراه کشوری اصفهان با مشارکت ارتش


مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید کشوری اصفهان با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا برکت شامگاه یکشنبه، در آیین هر یکشنبه، یک افتتاح شهرداری اصفهان اظهار داشت: بودجه سال 97 منطقه شش شهرداری اصفهان، 230 میلیارد تومان بود که 129 درصد جذب شد و در سال گذشته با توجه به بخش اعظم پروژه های عمرانی در این منطقه، بودجه به 434 میلیارد تومان افزایش یافت که 130 درصد این بودجه وصول شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت تکمیل پروژه های عمرانی شهر، بودجه امسال منطقه شش شهرداری 550 میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

50 درصد پروژه های عمرانی کلان شهر اصفهان در منطقه 6 جانمایی شده است مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه 50 درصد پروژه های عمرانی در کلان شهر اصفهان در منطقه 6 جانمایی شده است تصریح کرد: در سال گذشته 90 درصد از 115 پروژه در منطقه شش شهرداری اصفهان عملیاتی شد؛ امسال هم 155 پروژه در این منطقه تعریف شده که 131 پروژه جدید است.

وی بیان داشت: امروز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح در بزرگراه کشوری با مشارکت ارتش آغاز می شود و احداث ایستگاه تصفیه خانه پساب جنوب اصفهان با حجم 240 لیتر بر ثانیه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و از بوستان سایه با مساحت 70 هزار مربع هم بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات تقاطع غیرهمسطح بزرگراه کشوری اصفهان با مشارکت ارتش

آغاز عملیات تقاطع غیرهمسطح بزرگراه کشوری اصفهان با مشارکت ارتش