مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 16:052020-07-12بين الملل

تجمع مخالفان جنگ یمن در برابر سفارت عربستان سعودی در برلین


شماری زیادی از یمنی ها و فعالان حقوق بشر در اروپا، با تجمع در برابر سفارت عربستان سعودی در آلمان، خواستار توقف جنگ در یمن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شماری از معترضان به جنگ عربستان سعودی علیه یمن با تجمع در برابر سفارت سعودی در برلین، علیه لشکرکشی های ریاض در یمن تظاهرات کردند.

شبکه العالم یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که شماری از یمنی های مقیم اروپا، فعالان حقوق بشری عرب و آلمان امروز در برلین، پایتخت آلمان دور هم جمع شدند و در برابر سفارت سعودی علیه سیاست های سعودی ها در منطقه شعار دادند.

بر اساس این گزارش، معترضان طی این تجمع حملات نظامی ائتلاف سعودی به یمن و محاصره این کشور طی چند سال گذشته توسط این ائتلاف را محکوم کرده و خواستار پایان دادن به جنایت های سعودی در یمن شدند.

معترضان ضد جنگ عربستان سعودی علیه یمن، همچنین مشارکت آمریکا در جنگ علیه یمن را محکوم کردند و خواستار توقف سریع مداخلات واشنگتن در امور یمن شدند.

سخنرانان تجمع امروز در برابر سفارت سعودی، در سخنان خود با اشاره به وضعیت بحرانی یمن به دلیل حملات سعودی ها به یمن، در باره تداوم این حملات و ممانعت از پهلو گرفتن کشتی های حامل نفت و سوخت در بندر الحُدیده یمن (غرب) هشدار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مخالفان جنگ یمن در برابر سفارت عربستان سعودی در برلین

تجمع مخالفان جنگ یمن در برابر سفارت عربستان سعودی در برلین