مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 16:052020-07-12سياسي

هیچ یک از شهرستان های خراسان جنوبی در وضعیت سفید نیستند


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تعامل و همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، شرط اصلی برای عبور از شرایط بحرانی موجود است، گفت: در شرایط موجود هیچ کدام از شهرستان های استان سفید نیستند.

- محمدصادق معتمدیان، امروز یکشنبه 22 تیر در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان اظهار کرد: مهم ترین عامل در موفقیت برنامه ها در این مرحله مدیریت بیماری کرونا، رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی است.

وی با تأکید بر اینکه برای تصویب صدها پروتکل موجود برای اصناف و مشاغل مختلف ساعت ها وقت هزینه شده است، ادامه داد: اگر همکاری مردم نباشد در مدیریت بیماری توفیقی نخواهیم داشت؛ لذا اولین توصیه ما به مردم این است که پروتکل ها را رعایت کنند تا بتوانیم آسیب ها را کاهش داده و به خوبی از این مرحله خطرناک عبور کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی با اشاره به آمار و مستندات دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: از 23 فروردین ماه که بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا، موضوع بازگشایی مشاغل و اصناف مطرح شد، به مدت دو ماه شرایط کشور و استان عادی بود و حتی موارد ابتلای بیماری به صورت کاهشی گزارش می شد، لذا بازگشایی ها چندان تأثیری در افزایش آمار مبتلایان نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از شهرستان های خراسان جنوبی در وضعیت سفید نیستند

هیچ یک از شهرستان های خراسان جنوبی در وضعیت سفید نیستند