مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 15:352020-07-12حوادث

ریزش چاه در اتوبان شهید محلاتی/ یک کارگر جان باخت


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش دیواره یک چاه در اتوبان شهید محلاتی خبر داد و گفت: بر اثر این اتفاق یک کارگر جان خود را از دست.

- جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت 15:09 دقیقه ظهر امروز حادثه گرفتار شدن کارگری درون چاه در بزرگراه محلاتی، خیابان پاسدار گمنام به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود.

وی افزود: بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می شوند.

محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه در حال ساخت بود.

در قسمت زیر زمین چاهی تقریباً به عمق 14- 15 متر در حال حفر بود و کارگری که در داخل آن مشغول کار بود در قسمت انباری چاه به یکباره به دلیل اینکه بخشی از دیواره های چاه و انباری تخریب می شود درون چاه گیر می کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: سایر کارگران که در بالای چاه ایستاده بودند و این وضعیت را می بینند و با آتش نشانی تماس می گیرند و نیروهای ما در محل حاضر می شوند و با توجه به اینکه جنس خاک بسیار سست نشان می داد و ریزش مجدد آن هم وجود داشت نیروهای ما با احتیاط کامل وارد چاه می شوند و در همان وضعیت مشغول جست وجو می شوند.

ملکی ادامه داد: بعد از مدت زیادی تلاش موفق شدند که این کارگر تقریباً 37 ساله که تابعیت افغان هم داشت از زیر حجم زیادی از خاک خارج کنند و آن را تحویل عوامل اورژانس دهند که البته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش چاه در اتوبان شهید محلاتی/ یک کارگر جان باخت

ریزش چاه در اتوبان شهید محلاتی/ یک کارگر جان باخت