مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 15:352020-07-12اجتماعي

پیش بینی گرمترین روز یزد برای فردا


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد با پیش بینی تابستانی گرم برای استان، فردا دوشنبه را با پیش بینی دمای 41 درجه گرمترین روز یزد در سالجاری تاکنون عنوان کرد.

- ایسنا/یزد کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد با پیش بینی تابستانی گرم برای استان، فردا دوشنبه را با پیش بینی دمای 41 درجه گرمترین روز یزد در سالجاری تاکنون عنوان کرد.

سیدعباس میرحسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از افزایش ابر و سرعت وزش باد از ساعات پایانی امروز یک شنبه خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر پدیده های مذکور، رگبار و بارش هایی پراکنده باران نیز در بیشتر مناطق استان شامل مناطق نیمه جنوبی استان، ارتفاعات شیرکوه و مناطق شرقی استان محتمل است.

وی همچنین از احتمال افزایش یک تا سه درجه ای موقت دمای یزد خبر داد و گفت: نوسانات دما در ایام پیش رو هفته جاری جزیی خواهد بود ولی فردا را می توان گرمترین روز یزد از ابتدای سال تاکنون دانست.

این کارشناس هواشناسی با بیان این که از دوشنبه تا پنج شنبه در بازه زمانی عصر و شب احتمال افزایش ابر در استان وجود دارد، در مورد نوسانات دمایی یزد نیز تصریح کرد: امروز دمای شهر یزد 39 و فردا این دما به 41 درجه خواهد رسید البته دمای کمینه یزد نیز امشب 27 درجه و فرداشب به 26 درجه می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی گرمترین روز یزد برای فردا

پیش بینی گرمترین روز یزد برای فردا