مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 15:202020-07-12سياسي

480 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی اجرا می شود/ افتتاح 7 پروژه در شازند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در سال جاری بیش از 480 پروژه محرومیت زدایی در دستور کار بسیج سازندگی سپاه روح الله قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی عصر امروز در آیین افتتاح 7 پروژه محرومیت زدایی شهرستان شازند اظهار کرد: سپاه بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی به طور عملیاتی نشان داده که علاوه بر اینکه در برقراری امنیت کشور در کنار مردم است و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده در حوزه کشاورزی و محرومیت زدایی نیز یار و یاور مردم نیز بوده است.

  وی تصریح کرد: در راستای رفع محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار سپاه روح الله با تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی  پروژه هایی نظیر احداث کانال کشی آب روستایی، تعویض شبکه آب روستایی،لایه روبی قنوات، ساخت استخرهای ذخیره آب، تعمیر و بهسازی خانه های محروم،مساجد و مدارس و احداث خانه محروم را در دستور کار خود گذاشته است.

  در قرارگاه محرومیت زدایی سه اولویت مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی در اولویت کارها است فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه در قرارگاه محرومیت زدایی سه اولویت مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی نیز اولویت کارها است، ادامه داد: تلاش می کنیم با جبران عقب ماندگی ها مردم را خوشحال کنیم که در این راستا بسیج سازندگی استان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

480 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی اجرا می شود/ افتتاح 7 پروژه در شازند

480 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی اجرا می شود/ افتتاح 7 پروژه در شازند