مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 15:002020-07-12سياسي

امام جمعه موقت اصفهان خواستار برگزاری جلسه های عزاداری در دوران کرونا شد


در اینکه ویروس کرونا سلامت مردم را به طور جدی به خطر انداخته است هیچ شکی نیست، اما این را هم نباید در نظر داشت که ایرانی ها در قدیم الایام زیر تازیانه ها هم عزاداری برای امام حسین را فراموش نکردند و بمب و موشک های جنگ هم باعث نشد مساجد .

- محمد تقی رهبر گفت: در اینکه ویروس کرونا سلامت مردم را به طور جدی به خطر انداخته است هیچ شکی نیست، اما این را هم نباید در نظر داشت که ایرانی ها در قدیم الایام زیر تازیانه ها هم عزاداری برای امام حسین را فراموش نکردند و بمب و موشک های جنگ هم باعث نشد مساجد و تکیه ها در ماه محرم خالی بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ویروس کرونا در شرایطی بر همه ابعاد جامعه ایرانی سایه افکنده که قریب به 40 روز تا آغاز ماه محرم مانده است.

شیوع ویروس کرونا احتمال برگزای عزاداری در مساجد و تکیه ها را تا حد زیادی کمرنگ کرده است، آن هم در حالی که این مراسم همیشه به طور خاص با شور و اشتیاق زیادی برگزار شده است.

باید منتظر ماند و دید ویروس کرونا، مثل مراسم شب های قدر، عزاداری ماه محرم را تحت الشعاع قرار می دهد یا رعایت پروتکل ها باعث می شود سوگواری برای امام حسین (ع) امسال هم طبق سنوات گذشته انجام شود.

محمد تقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان، در این باره اظهار داشت: ماه محرم و صفر برای شیعیان جهان، مخصوصاً برای ایرانی ها، معنا و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اصفهان خواستار برگزاری جلسه های عزاداری در دوران کرونا شد

امام جمعه موقت اصفهان خواستار برگزاری جلسه های عزاداری در دوران کرونا شد