مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 15:002020-07-12اقتصادي

اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار به منظور طرح های محرومیت زدایی شازند


یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای پروژه های محرومیت زدایی شازند تخصیص داده شده که با سهم دستگاه ها اعتبار پروژه های محرومیت زدایی امسال این شهرستان 3 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد مهجوری عصر امروز در آیین افتتاح 7 پروژه محرومیت زدایی در روستاهای شازند اظهار کرد: امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید شاخص کشوری شهید ناصر بختیاری و با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی شاهد بهره برداری از 7 پروژه محرومیت زدایی در بخش های مختلف شازند بودیم.

وی تصریح کرد: یکی از پروژه های شاخص امروز بهره برداری از کارگاه اشتغالزایی شهر مهاجران است که با راه اندازی 4 واحد کارگاهی قالیبافی و خیاطی بیش از 30 نفر به طور مستقیم  و غیر مستقیم مشغول به کار شده اند که در صورت همکاری نیروگاه شازند این اشتغال به بیش از 100 نفر خواهد رسید.

بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شازند با 70 صندوق اشتغالزایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد گام های موثری برداشته است فرمانده سپاه شازند افزود: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شازند با 70 صندوق اشتغالزایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد گام های موثری برداشته که این صندوق ها با حضور اهالی مردم روستا و محله ها به دنبال حل مشکلات اشتغال مناطق زیر پوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار به منظور طرح های محرومیت زدایی شازند

اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار به منظور طرح های محرومیت زدایی شازند