مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 13:302020-07-12اقتصادي

18 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای صنوف آسیب دیده از کرونا درنظر گرفته شد


معاون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش برای صنوف آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته شده است.

- گرگان- معاون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش برای صنوف آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالعلی صاحب محمدی بعدازظهر یکشنبه در آیین رزمایش همدلی و احسان در گلستان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای کمک به آسیب دیدگان کرونا طرح معیشتی راه اندازی کرد که در مرحله اول این رزمایش یک میلیون بسته معیشتی توزیع شد.

وی با بیان این که دومین مرحله هم امروز از گلستان آغاز شده است، افزود: در مرحله دوم چهار میلیون بسته معیشتی در استان های کشور توزیع خواهد شد و مجموع ارزش این بسته ها (مرحله اول و دوم) به 520 میلیارد تومان می رسد.

صاحب محمدی عنوان کرد: در تولید و تامین اقلام دارویی، تجهیزات و مواد ضدعفونی کننده، بیش از هزار میلیارد تومان هزینه و روزانه چهار میلیون ماسک تولید کرده ایم.

صاحب محمدی گفت: 18 هزار میلیارد تومان هم تسهیلات سرمایه در گردش برای صنوف آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته ایم که به زودی پرداخت آن شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای صنوف آسیب دیده از کرونا درنظر گرفته شد

18 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای صنوف آسیب دیده از کرونا درنظر گرفته شد