مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 13:252020-07-12اقتصادي

مشکلی برای تامین کالاهای اساسی و دارو نداریم


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که طبق گفته رییس کل بانک مرکزی دولت شرایط مطلوبی در بحث ذخایر ارزی بانک مرکزی دارد و هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی و دارو ندارد.

- نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که طبق گفته رییس کل بانک مرکزی دولت شرایط مطلوبی در بحث ذخایر ارزی بانک مرکزی دارد و هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی و دارو ندارد.

محمد خدابخشی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حضور رییس کل بانک مرکزی و معاونانش در جلسه این کمیسیون گفت: آقای همتی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از مشکلات ارزی کشور و ارز مربوط به کالاهای اساسی، به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

ایشان همچنین اعلام کرد، بخشی از 4.

8 میلیارد دلار ارز یارانه ای که در اختیار واردکنندگان بود به بانک مرکزی بازگشته است.

وی افزود: براساس گزارش آقای همتی، دولت به دلیل داشتن شرایط مطلوب در بحث ذخایر ارزی بانک مرکزی هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی و دارو ندارد.

نماینده مردم الیگودرز با اشاره به اظهارنظر تعدادی از نمایندگان در این جلسه گفت: علی رغم اعلام دولت مبنی براینکه سیاست های ارزی شناور مدیریت شده دارد اما مسئولان در این مورد خلاف قانون برنامه ششم توسعه عمل کردند یعنی تثبیت نرخ ارز 4200 تومانی در حقیقت مغایر سیاست های برنامه پنج ساله بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تامین کالاهای اساسی و دارو نداریم

مشکلی برای تامین کالاهای اساسی و دارو نداریم