مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-12اقتصادي

50 میلیارد تومان برای پوشش بیمه سلامت اختصاص دادیم


مدیرکل درمان و حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: 500 میلیارد ریال یا 50 میلیارد تومان را برای پوشش بیمه سلامت اختصاص دادیم که 25 میلیارد تومان برای برقراری بیمه پایه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید جمعه پور اظهار کرد: بر اساس ماده 15 معتادان به صورت خودمعرف به مراکز سرپایی مراجعه و از خدمات بیمه در تمام مراکز استفاده می کنند.

این خدمات در اختیار کسی که تجاهر به اعتیاد کند، قرار می گیرد، وگرنه کسی که اشتغال، درآمد و خانه دارد در این فهرست قرار نمی گیرد.

جمعه پور افزود: اگر کسی تجاهر به اعتیاد کرد، اما برای بیمه مراجعه نکند با دستور ضابط قاضی دستگیر و 6 ماه در مراکز نگهداری تحت درمان رایگان قرار می گیرد.

مدیرکل درمان و حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه رفتن به داخل مراکز گرمخانه یا ترک اعتیاد مطابق قانون نیست، عنوان کرد: اگر معتادی مراجعه کند و گواهی درمان معتبر از مرکز دریافت کرده باشد، این فرد باید از دستگیری معاف شود.

وی خاطرنشان کرد: ما برای جلوگیری از این کار واحدهای غربالگری را راه اندازی کردیم؛ یعنی تیم غربالگری شرایط را یکی یکی بررسی می کنند و اگر کارت درمان نشان بدهند و مددکار آن را تأیید کند، فرد آزاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 میلیارد تومان برای پوشش بیمه سلامت اختصاص دادیم

50 میلیارد تومان برای پوشش بیمه سلامت اختصاص دادیم