مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-12اقتصادي

روند ترخیص کالا در بندر بوشهر تسریع شود/ لزوم کاهش موانع اداری


استاندار بوشهر خواستار تلاش برای تسریع در تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر شد و گفت: موانع تسریع در ترخیص کالاها در بنادر استان بوشهر برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر اظهار داشت: کرونا باعث بروز مشکلات زیادی برای فعالان اقتصادی در استان بوشهر شده است که باید برای رفع مشکلات آنها تلاش شود.

وی بر همکاری بانک ها در ارائه تسهیلات به خسارت دیدگان تاکید کرد و افزود: روند پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا راضی کننده نیست و باید دلیل کندبودن پرداخت ها شناسایی و گزارش شود.

استاندار بوشهر با اشاره به همکاری بخش خصوصی و دولتی در استان بوشهر برای پیشبرد اهداف مورد نظر در جهش تولید بیان کرد: در استان بوشهر شاهد ارتباط سازنده و مفیدی بین بخش دولتی و خصوصی هستیم که فرصت خوبی برای رونق تولید در استان است.

وی بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم در ادارات استان برای پیشگیری از شیوع کرونا تاکید کرد و ادامه داد: روند این بیماری در استان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از سوی همه هم استانی ها بهبود خواهد یافت.

گراوند توجه به پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را نشان از فرهنگ والای مردم استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: همه کارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ترخیص کالا در بندر بوشهر تسریع شود/ لزوم کاهش موانع اداری

روند ترخیص کالا در بندر بوشهر تسریع شود/ لزوم کاهش موانع اداری