مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-12سياسي

اجرای بیش از هزار طرح راهبری شغلی توسط کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طی سال قبل هزار و 22 طرح راهبری شغلی توسط این نهاد در رسته دام سبک، کاشت زعفران، گل محمدی به مرحله اجرا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی مجید الهی راد از اجرای بیش از دو هزار طرح رهبری شغلی در سال 99 برای مددجویان کمیته امداد خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه این نهاد در تلاش است تا کارآفرینان حرفه ای با مدل راهبری شغلی در سطح استان به کار گرفته شوند، تصریح کرد: این اقدام باعث توانمندسازی مددجویان و رفع معضل بیکاری خواهد شد.

وی بابیان اینکه تسهیلات این طرح های از منابع داخلی کمیته امداد و تسهیلات قرض الحسنه بانک ها پرداخت می شود، افزود: طی سال قبل هزار و 22 طرح راهبری شغلی توسط این نهاد در رسته دام سبک، کاشت زعفران، گل محمدی به مرحله اجرا رسید.

الهی راد به تشریح طرح رهبری شغلی پرداخت و گفت: در این طرح راهبر شغلی در کنار مجریان طرح اشتغال امداد قرار می گیرند و مددجویانی که مایل باشند به این زمینه شغلی وارد شوند اعلام آمادگی می کنند و پس ازآن تحت نظارت راهبر شغلی و نظارت عالی کارشناسان اشتغال کمیته امداد شروع به کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از هزار طرح راهبری شغلی توسط کمیته امداد خراسان شمالی

اجرای بیش از هزار طرح راهبری شغلی توسط کمیته امداد خراسان شمالی